Az imagefilm egyfajta reklámfilm, ám kevésbé direkt. Célja, hogy a pozitív tulajdonságokat, értékeket bemutatva kedvező képet alakítson ki a nézőben az adott termékről, cégről, szolgáltatásról, intézményről, rendezvényről, majdnem hogy bármiről. Az imázsfilm kellemes érzéseket, pozitív asszociációkat kelt a mozgókép, a zene, a vágások és sajátos effektek keverékével.
A film készítésekor együtt dolgozik a marketinges és a filmes.
A megrendelővel együttműködve áll össze a kisfilm koncepciója, képi és zenei világa. A filmek készülhetnek felirattal vagy narrációval is, és jellemzően 1-2 percesek.
Az imázsfilm sokoldalú és hatékony marketingeszköz, feltöltheti honlapjára, megoszthatja az Interneten, gyűjthet rá nézőket és lájkokat, kiadhatja DVD-n, reklámként használhatja az Interneten és a TV-ben, levetítheti rendezvényeken.
Néhány évvel ezelőtt bármilyen film, videó készítése nagyon súlyos milliókba került, napjainkban azonban a technika fejlődésének köszönhetően kiváló minőségű filmek készíthetőek, nagyon alacsony költségvetésekből. A legnyilvánvalóbb ok, ami a videó vonzereje, hogy képes személyiséget közvetíteni és a nehezen érthetőt is érthetővé teszi könnyűszerrel, így az emberek bizalma hamar elnyerhető.
Ez ma már nem megfizethetetlen eszköz, hanem alapkövetelmény, amely mindenki számára elérhető, jól használható érdemi kommunikációs megoldásokat kínál. Ez az egyik olyan kommunikációs forma, amelynek gyártása csekély költséggel bír és mégis jó befektetésnek számít.
Az Mvisionfilm a film előállítása részleteinek a függvényében 60-150 ezer vállal ilyen jellegű feladatokat.